"sklep, Częstochowa, sprzęt sportowy, kimono, pas do kimona, chorągiewka, boiskowa, woreczek, rehabilitacja, gimnastyczny, szkolny, piłkarski, bramkarski, spodnie, spodenki, koszulka, znacznik, kibica, flaga, bandera, uchylne" polita ciasteczek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.


Wybierz kategorię
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Formy epłatności
Regulamin sklepu

§ 1 Definicje

  1. Sklep - sklep internetowy KoboSport.pl, znajdujący sie pod adresem sklep.kobosport.pl.
  2. Sprzedawca - Grupa KOBO Sp. z o.o. 50-123 Wrocław, ul. Oławska 4/2
    NIP: 897-180-43-20, KRS 0000540618, Numer rachunku bankowego:
    Idea Bank: 34 1950 0001 2006 3261 2006 0002
  3. Adres Sklepu - adres odbioru towaru, adres korespondencyjny do składania wszelkich reklamacji: Grupa KOBO Sp. z o.o. 42-200 Częstochowa, ul. Strażacka 5
  4. Adres e-mail Sklepu - adres korespondencji elektronicznej Sklepu: sklep@kobosport.pl
  5. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna zameldowana na terytorium Polski lub firma posiadająca osobowość prawną z siedzibą na terenie Polski, która złożyła zamówienie za pośrednictwem Sklepu.
  6. Konsument - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą w Sklepie czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

§ 2 Warunki ogólne

  1. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Oferta Sklepu nie jest tożsama z ofertą sklepu stacjonarnego prowadzonego przez Sprzedawcę.
  2. Właścicielem Sklepu jest Sprzedawca.
  3. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane na stronie Sklepu, a także produkty, których nie ma w stałej ofercie Sklepu, ale zostały one sprowadzone na specjalne zamówienie Klienta na specjalnych warunkach.
  4. Produkty oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty sprzedawane są z gwarancją ich producentów.
  5. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  6. Ceny podane na stronie Sklepu nie obowiązują w sprzedaży w sklepie stacjonarnym należących do Sprzedawcy.
  7. Cena oraz dostępność produktu podawana na stronie Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy. Strony zostają związane umową kupna – sprzedaży z chwilą potwierdzenia ceny i warunków dostawy przez obsługę Sklepu.
  8. Sklep nie realizuje zamówień z wysyłką za granicę.
  9. Na każdy sprzedany produkt Sprzedawca wystawia fiskalny dowód sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT (wymagane podanie prawidłowych danych do faktury).
  10. Warunkiem koniecznym do dokonania zakupów jest złożenie zamówienia na stronie Sklepu, co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Sklepu.

§ 3 Oferta sklepu / Sposób składania zamówień / Realizacja zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny Sklepu z tym, że zamówienia będą realizowane w godzinach pracy sklepu, tj. w godz. 10-18 w dni robocze.
  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sklep zostanie potwierdzone drogą elektroniczną. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej telefonicznej weryfikacji zamówień niekompletnych lub budzących wątpliwości.
  3. W przypadku płatności dokonanej za pomocą karty płatniczej lub eprzelewem pozytywna autoryzacja transakcji jest warunkiem zrealizowania zamówienia.
  4. Sklep może przyjmować zamówienia na produkty nie będące aktualnie w ofercie sklepu. Przyjęcie takiego zamówienia przez sklep jest możliwe po kontakcie na adres poczty elektronicznej obsługi sklepu.
  5. Każdorazowo o braku towaru Klient zostanie powiadomiony przez Sklep. W wyjątkowych wypadkach, w szczególności w przypadku długotrwałej niedostępności danego towaru, Sprzedawca może odstąpić od realizacji zamówienia, informując Klienta o takiej sytuacji i podając przyczynę.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest:
    Grupa KOBO Sp. z o.o. Wrocław, ul. Oławska 4/2
  2. Klient powinien podawać w formularzu zgłoszeniowym prawdziwe dane. Podanie nieprawdziwych, niezgodnych ze stanem faktycznym danych może skutkować zablokowaniem konta Klienta.
  3. Wszelkie dane osobowe podane przy składaniu zamówienia przez Klienta są przetwarzane wyłącznie w celach realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. ( Dz.U.Nr 133 poz. 883 wraz ze zmianami).
  4. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami), Klient ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
  5. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (oraz późniejsze zmiany) zapewniamy ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzenia działalności handlowej i realizacji Państwa zamówień w naszym serwisie.
  6. Oprócz sytuacji określonych w tym regulaminie Sprzedawca nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o Klientach i zakupach dokonanych przez Klientów.
  7. Klient dokonujący zakupu w Sklepie wyraża zgodę na przekazanie swoich danychosobowych do firmy PayU SA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 182 w celu realizacji epłatności(zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
  8. Klient dokonujący zakupu w Sklepie wyraża zgodę na przekazanie swoich danych osobowych do firmy Patron Service Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 17 w celu realizacji wysyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997r.

§ 5 Formy płatności w sklepie

  1. Klient może dokonać zapłaty za towar z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:
    • za pobraniem, czyli osobiście, gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej
    • przelewem bankowym, za pomoca konta bankowego swojego banku na wskazany przez Sprzedawcę w procesie realizacji numer konta;
    • przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)

      ePrzelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w Sklepie wybiera jako formę płatności jeden z poniższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje zamówienia, gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowej sklepu.

      • ePrzelewy:
      • Płacę z inteligo (inteligo)
      • mTransfer (mBank)
      • MultiTransfer (MultiBank)
      • Płać z Nordea (Nordea)
      • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
      • Przelew z BPH (Bank BPH)
      • Płacę z iPKO (PKO BP)
      • Pekao24Przelew (Bank Pekao)+
      • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
      • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
      • MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
      • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
      • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
      • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
      • Płać z ING (ING Bank Śląski)
      • Credit Agricole Bank Polska S.A.
      • Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
      • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
      • Alior Sync
      • Invest Bank S.A.
      • Płacę z IKO
      • Bank Polska S.A.
    •   Przelewy półautomatyczne:
      • Deutsche Bank Polska S.A.
      • Invest Bank S.A.
      • Kredyt Bank S.A.
      • Raiffaisen Bank Polska S.A.
      • Bank Pocztowy S.A.
      • Bank Spółdzielczy we Wschowie
      • Millennium Bank S.A.
      • Credit Agricole Bank S.A.
      • Bank DnB Nord Polska S.A.
      • Bank PKO S.A.
      • Inteligo Services
      • Bank Zachodni WBK S.A.
      • Bank Pekao S.A.
      • kartą płatniczą;
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro

                Płatności online obsługuje firma PayU SA

      • przy odbiorze w sklepie, gotówką w momencie odbioru towaru w sklepie stacjonarnym w siedzibie Sprzedawcy.

§ 6 Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru do siedziby Sprzedawcy, przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełnienie formularza reklamacji.
  2. Reklamacje dotyczące wad przedsprzedażnych zakupionych towarów należy zgłosić Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14. dni licząc od dnia odebrania przesyłki.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odrzucenia reklamacji w przypadku gdy reklamowany produkt jest uszkodzony mechanicznie lub nie posiada kompletu oryginalnego wyposażenia.

  4. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, pisemnym lub e-mailowym) odesłać na adres  Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności i kopią dowodu sprzedaży.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient może domagać się doprowadzenia zakupionego produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę sprzętu lub obniżenia ceny produktu.
  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek dostarczonych za pobraniem i na koszt Sprzedawcy i przesłanych w sposób inny niż uzgodniony ze Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności i kopią dowodu zakupu.
  8. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez pionformowanie Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru. Przepisów ustawy nie stosuje się do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych (art.3.1 pkt 10).
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze oświadczenia (pisemnie przesłanego na adres: Grupa KOBO Sp. z o.o., ul. Strażacka 5, 42-200 Częstochowa, przesłanego faksem na numer 34 324 69 17 lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@kobosport.pl).
    Wzór oświadczenia dostępny jest tu (formularz).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jego odesłania. 

  4. Konsument zobowiązany jest odesłać na swój koszt lub przekazać Sklepowi Towar na adres Grupa KOBO Sp. z o.o. 42-200 Częstochowa, ul. Strażacka 5, niezwłocznie nie później jednak niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§ 8 Rezygnacja z zamówienia / Anulowanie zamówienia

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku, gdy towar nie został jeszcze wysłany.
  2. W przypadku rezygnacji z zamówienia, gdy należna kwota została już wpłacona na konto sklepu internetowego, zostanie ona zwrócona na wskazany rachunek bankowy Klienta w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku płatności karta płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym oznacza akceptację bez zastrzeżeń wszystkich postanowień powyższego regulaminu.
  2. Zamówiony przez Klienta towar pozostaje własnością Sprzedawcy do momentu uiszczenia całkowitej należności za towar, zgodnie z art.589 Kodeksu Cywilnego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu bez powiadomienia Klientów. Klienci mają nieustanny dostęp do treści regulaminu na stronie internetowej Sklepu. Użytkownik może odmówić akceptacji zmian regulaminu informując o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Sklepu. Odmowa akceptacji regulaminu oznacza rezygnację z korzystania z usług Sklepu i skutkuje zablokowaniem konta Klienta.
  4. Wszelkie spory nieuregulowane w powyższym regulaminie oraz wynikające z tytułu umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Ostatnio oglądane
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
© Sklep Internetowy Kobo-Sport. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.